Kill Team kampaň každou středu

Ve středu 12.9. startuje v Tolarii 5 týdenní kampaň ve Warhammer 40k Kill Team! Čtěte dál, jak bude probíhat.

Kill Team kampaň

 

Základní část kampaně bude trvat 5 týdnů. Šestý týden bude finálový týden - Top 4 hráči se utkají o první druhé a třetí místo!

Kdy se bude hrát:

První týden – 12.-18. Září - Boje na planetě Astramis

Druhý týden – 19.-25. Září - Boje na planetě Konor

Třetí týden – 26. Září – 2. Října - Boje na planetě Nethamus

Čtvrtý týden – 3.-9. Října - Boje na planetě Vanitor

Pátý týden – 10.-16. Října - Boje na planetě Drenthal

Finální týden – 17.-23. Října - Rozhodující souboj na planetě Leobos

 

Místo na hraní bude v Pardubické herně Tolarie.

Čas hraní:

Středy: 12. září a 17. října od 16-21 hod.

Středy: 19., 26.září a 3.,10.října od 17(30)-21(30)

Dále po domluvě a větším zájmu hráčů (alespoň tři) možno hrát soboty od 17-xx hod

Ve všední dny úterý, čtvrtek či pátek je možno si rezervovat jeden stůl a odehrát kampaňové hraní. Je však nutno se dopředu ozvat a počítat s tím, že nemusí být při větších turnajích v magicu volno.

Cena: registrace činí 250 Kč

 

Pravidla:

Game Master má vždycky pravdu!

Pravidla mají pravdu, pokud GM neřekne jinak.

Hraje se dle oficiálních pravidel s úpravami které naleznete zde.

 

Tvorba Kill Teamu:

Kill Team jako takový má určitá omezení a pravidla kterými se musíme při jeho tvorbě před každou misí striktně řídit, a to:

-Minimálně 3 a maximálně 20 modelů

-To vše do maxima 100 bodů

-Jednoho Leadera

-Maximálně 3 různé specialisty (Leader se mezi ně nepočítá)

-Řídit se omezením na počet daného modelu vycházející z pravidel (např. Kill Team tvořený gardou může mít maximálně 4 Scion Gunner modely a 1 model Sergeant – ve svém Commander rosteru jich však můžete mít klidně šest, každého s jinou modifikací vhodnou pro jinou situaci)

 

Tvorba Command rosteru:

Váš Command roster musí obsahovat:

- Až 26 pojmenovaných modelů na levelu 1 (Neznamená to že musíme mít fyzicky všech až 26 modelů! Je důležité aby jste měli fyzicky reálně alespoň modely na vytvoření Kill Teamu. Výzbroj či vzhled se dá naproxovat.)

- Celkový součet modelů (včetně zbraní) v Command rosteru nesmí přesáhnout 300 bodů!

- Právě jednoho Leadera a jednoho zastupujícího Leadera

- Až šest specialistů

- Jeden (jakýkoli) model s titulem „Správce přídělů a zásob“

+ čtyři modely v tzv. rezervách. Jedná se o případné posily, kterými bude možné při případných ztrátách doplnit váš Command roster. V rezervách jsou modely bez specializací. Ty se jim případně přiřadí až při zařazení do Command rosteru. Za modely z rezerv se platí materiálem. Začátkem každého týdne se případné využité rezervy doplňují. Modely v rezervách se nezapočítávají do limitu 300 bodů na Command roster.

- Hodnoty zdrojů (resources) 8 bodů každá.

- Jinak vše jak je v pravidlech.

- Datakarty nejsou podmínkou, ale za Datakarty ke všem jednotkám v Command rosteru bude speciální bonus!

 

Command roster a zdroje

Inteligence:  Základní hodnota inteligence je 8.

Využití Scout fáze v misi stojí 1 bod inteligence.

Body inteligence lze použít na vypátrání mise Výzva Tolarie.

Specialista Scout přítomný v Command rosteru generuje 2 body inteligence týdně.

Hráč s vyšší inteligencí může rerollovat jednu kostku při hodu na deploy.

 

Materiál:

Základní hodnota materiálu je 8.

Každá bitva stojí 1 bod materiálu.

Při smrti (casualty roll) specialisty klesá hodnota materiálu o 1 bod.

Správce přídělů a zásob generuje každý týden 3 body (lvl 1, lvl 2 – 3 body, lvl 3 – 4 body, lvl 4 – 5 bodů) materiálu, při jeho vyřazení z boje (smrt či zajetí)  získává tento titul následující týden jiný, hráčem zvolený člen týmu z Command rosteru.

Za 1 bod materiálu lze doplnit Command roster o jednoho nového běžného člena týmu z dostupných rezerv.

Za 2 body materiálu lze doplnit Command roster o jednoho nového specialistu z dostupných rezerv.

Za 3 body materiálu lze pořídit 1 command point před začátkem hry (hráč začíná s 1 CP navíc) – lze použít pouze jednou za bitvu.

Klesne-li hodnota materiálu na 0, nemůžete efektivně vést boj a plnit svědomitě přidělené úkoly – vašich akcí se nesmí účastnit žádný specialista (kromě Leadera). S tímto postihem ignorujete pravidlo: „Každá bitva stojí 1 bod materiálu.“

 

 

Morálka:

Základní hodnota morálky je 8.

Při prohře klesá morálka o 1 bod.

Při smrti (casualty roll) leadera klesá morálka o 5. Při zajetí leadera klesá morálka o 2 body a v případě popravy o další 3.

Při smrti či zajetí (casualty roll )Správce přídělů a zásob klesá morálka o 3.

Klesne-li hodnota morálky na 0 nebo méně je morálka jednotky zlomena. Zlomená jednotka podléhá dezerci, té lze předejít exemplární popravou čtyř náhodných členů týmu (určí los) v Command rosteru, po té morálka stoupne na hodnotu 6 bodů. Pokud neproběhne exemplární poprava, musí hráč hodit za každého člena svého  týmu v Command Rosteru kostkou D10:

-1 Dezerce

-2 Chycen při pokusu dezertovat a exemplárně potrestán - +1 k Morálce.

-3-10 „Věrni zůstaneme!“

Po vyhodnocení všech hodů stoupá morálka na hodnotu 8 + modifikace za exemplární tresty.

Morálku lze navýšit také popravou zajatců (viz. Casualty roll)

Hráč s vyšší morálkou může rerollovat jednu kostku při prvním hodu na iniciativu.

 

Teritorium:

Základní hodnota je 8.

Při prohře v tematické misi hráč ztrácí teritorium.

Při výhře v tematické misi hráč získává teritorium.

Každé 4 teritoria generují 1 bod Materiálu týdně.

Hráč s vyšší hodnotou teritoria je vždy defender (pokud není řečeno jinak).

Klesne-li hodnota teritoria na hodnotu 0, hráč ztrácí veškerá svá zázemí a je nucen vést partyzánskou válku. Posily z rezerv jsou o 1 materiál dražší (obtížnější zásobování). Na začátku týdne hráč s hodnotou teritoria 0 získává k dispozici 3 teritoria, jako podporu od svých nadřízených („Máte druhou šanci! Ale chceme vidět výsledky!“). Na konci týdne hráč, který obdržel „druhou šanci“ ztrácí 3 teritoria a 2 materiály („Ani kuře zadarmo nehrabe, kór ve válce!“)

Hráč s hodnotou teritorií 0 nemůže hrát tematické mise! Všech ostatních se může běžně účastnit.

 

!!!!Hráč je povinen odehrát týdně alespoň jednu tematickou misi! Pokud se tak nestane, je penalizován ztrátou 2 teritorií!!!!

 

Levelování specialistů:

-úprava navýšení bodů u specialistů za postup na level:
Level 1 +0 bodů

Level 2 +2 body

Level 3 +4 body

Level 4 +6 bodů

Navýšení bodů se projeví pouze při tvorbě  Kill Teamu, ne v Command rosteru! (příklad: Intercessor Gunner je specialista Comms level 3. Jeho cena v Command rosteru bude 16 bodů. Ale pakliže ho využijete v misi, bude jeho cena v Kill Teamu pro misi 20 bodů (16+4 za level))

Každý z pěti týdnů bude tematicky zaměřen na jednu z misí. Ta bude lépe hodnocena a každý hráč jí může absolvovat se stejným oponentem pouze jednou.

Každý týden bude navíc možné podstoupit Výzvu Tolarie. Není ale jednoduché se jí zúčastnit a její samotné vypátrání také něco stojí. Mise Výzva Tolarie se zpřístupní po nasbírání deseti bodů pátrání. Každý hráč může utratit libovolný počet bodů inteligence dle svého uvážení. Každý jeden bod inteligence se rovná jednomu bodu pátrání. Body pátrání od jednotlivých hráčů se sčítají. Každý hráč, který se zapojí do pátrání, poté může, ale nemusí, absolvovat danou misi. Po každém zaplaceném bodu pátrání se zpřístupní jedna indicie, vypovídající základní informace o misi. Hráč s největším počtem pátrání má možnost absolvovat misi jako první. Daná mise je speciální. Je to výzva. A určitě není radno ji podceňovat. Vašim soupeřem v této misi není žádný protihráč, ale hra samotná. Pravidla Kill Teamu jsou zde značně modifikované a upravené tak aby nenarušovala výpravný příběh, který vám buď zajistí výhodu při dalším hraní, nebo naopak může stát za pádem vašeho týmu do propadliště dějin. Výzva Tolarie je určena pouze pro odvážné neřkuli hardcore hráče. Navíc cena absolvování každé této dobrovolné mise je 20-40 Kč dle náročnosti mise!!! Platí se za odehranou hru, ne za pátrání!!! Tj. můžete zjistit, že daná Výzva Tolarie není nic pro vás a zvesela ji můžete ignorovat. ☺

Každý týden bude dostupná jiná mise Výzva Tolarie a proto se každou středu vynuluje počet dosud nasbíraných bodů pátrání.

 

Jsou tři druhy misí:

  • Základní mise (Můžete odehrát kolik misí chcete s kým chcete)

  • Tématická mise (S každým oponentem pouze jedna odehraná mise)

  • Výzva Tolarie (Dobrovolná a za úplatu!)

 

Před začátkem každé tématické mise si hráč s vyšší hodnotou zdroje Inteligence (či v případě přítomnosti Game Master) hodí D10:

 

1 Jasné počasí  

„Krásný to den na umírání.“

  • Je krásný jasný den! Nic nebrání tomu aby se na bojišti krev prolévala v hektolitrech!

 

2 Déšť  

„Mám promočené boty!“ „Ještě chvíli křič a budeš mít promočené i trenky.“

  • Podmáčený terén znamená pomalejší pohyb. Střelba při overwatch na 5-6.

 

3 Nic než válka

„Dobré zásobování, to je základ vítězství!“

  • +1 materiál pro vítěze

 

4 Noc

„Podívej! Padá hvězda!“ „To je raketa ty idiote! K zemi!“

  • charge, advance – pohyb v nebezpečném terénu- hod D6, na 1 model obdrží mortal wound.

  • střelba na delší vzdálenost -1 k hodu.

 

5 Nic než válka

„Hurá na ně!“

  • +1 morálka pro oba hráče na konci kola    

 

6 Mlha

“Hlavně zvolna, nejde vidět pomalu ani na krok.” “Něco jsem slyšel, seržo.” “Co?” “Nejsem si jist. Bylo to něco jako škráb-škráb vrz-vrz.” ŠKRÁB-ŠKRÁB VRZ-VRZ “Teď zase seržo!” TICHO “Seržo?”

  • Střelba na delší vzdálenost -1 k hodu.

  • Na začátku každého kola hází hráči kostkou D6. Padne-li 1 nebo 2, jeden náhodný model dostane mortal wound.  

 

7 Nic než válka

„Počkej si na správnou chvíli, a pak teprve udeř plnou silou!“

  • +1 inteligence pro hráče s first blood

 

8 One shot, one kill!

„Hlavní je nevystrkovat hlavu.“ „Jak jako nevystrkovat hlavu, seržo?“ „Takhle ty idiote!“ PRÁSK „Seržo?“

  • každý model, který není na konci kola v krytu (do jednoho palce od terénu) je vystaven palbě odstřelovače. Hod D6, na 1 model obdrží mortal wound.

 

9 Nic než válka

„Vítěz bere vše? Spíše to co ještě zbylo.“

  • +1 material, morálka či inteligence pro oba hráče na konci mise, dle výběru vítěze.

 

10 Pasti

„Tak si to ujasněme. Ty a Brom jste šli zajistit perimetr. A nejen že to Brom schytal, ale ještě jsme přišli o půlku jednotky, protože jste si rozkaz“ Ty s Bromem jděte zajistit perimetr“ vyložili jako „Já a Brom si uspořádáme piknik na střeše bývalé administrativní budovy, pozveme zbytek jednotky a necháme se odprásknout skrytou plazmovou minou ve zdi.” Uniklo mi něco?“ „No. Vždycky jste říkal, že máme k rozkazům přistupovat tvůrčím způsobem…“ PRÁSK

  • všechny vyšší patra terénů jsou nebezpečný terén – hod D6, na 1 model obdrží mortal wound.

 

Na konci mise si každý hráč hodí za každý svůj model na stole, který má jeden či více flesh wounds kostkou D6:

1-3 model utrpěl lehké zranění, které ani nestojí za řeč a je plně schopen boje. 
4-6 model utrpěl těžké zranění a je out of action.

Spolu s ostatními vyřazenými modely během mise si tito nešťastníci hází D66 aby určila jejich osud:

 

Casualty roll

D66

Result

11

Squished (no re-rolls)

12

Death

13

Death

14

Captured

15

Captured

16

Captured

21

Crippled legs (-1 move, bitvu stojí)

22

Punctured lung (always fights last, 1 bitvu stojí)

23

Crippled hands (-1 WS a BS, 1 bitvu stojí)

24

Wounded torso (-1 S, 1 bitvu stojí)

25

Major concossuion (-1 Ld, 1 bitvu stojí)

26

Internal injury (-1 T, 1 bitvu stojí)

31

Convalescence (1 bitvu stojí)

32

Convalescence (1 bitvu stojí)

33

Convalescence (1 bitvu stojí)

34

Convalescence (1 bitvu stojí)

35

Convalescence (1 bitvu stojí)

36

Convalescence (1 bitvu stojí)

41

Hamstring (-1 move, po 1 bitvě ok)

42

Winded (always fights last, po 1 bitvě ok)

43

Broken hands (-1 WS a BS, po 1 bitvě ok)

44

Bruised (-1 S, po 1 bitvě ok)

45

Concossuin (- Ld, po 1 bitvě ok)

46

Weakend (-1 T, po 1 bitvě ok)

51

Luckyyyy! (Nic se nedeje)

52

Luckyyyy! (Nic se nedeje)

53

Luckyyyy! (Nic se nedeje)

54

Luckyyyy! (Nic se nedeje)

55

Luckyyyy! (Nic se nedeje)

56

Luckyyyy! (Nic se nedeje)

61

I have seen things (+ 1 Intelligence)

62

I have brought things (+ 1 materiel)

63

Heroic return (+1 Morale)

64

Life lesson (+1 experience)

65

Beaten but unbroken (+D3 experience)

66

Against all odds ( 1+D3 experience)

 


 

Pozor! Pokud je model zajat, je stále součástí Command rosteru! Ale nemůže být použit v dalších misích, dokud nebude osvobozen. Pakliže hráč porazí v jiné misi protihráče, který zajal jeho modely, jsou modely osvobozeny. Hráč, který zajal modely, naopak může tyto zajatce použít na zvednutí morálky svého týmu! Pokud klesne hráčova morálka na hodnotu 2 a méně (ne však 0), může jednou týdně všechny zajatce popravit a za každého získat +1 k hodnotě morálky až do výše 8 včetně.

 

 

A o co hrajeme? O čest a nehynoucí slávu! A také vám můžu slíbit, že nikdo neodejde s prázdnou!

Co se prvních příček týče, bude dost záležet na počtu lidí účastnících se kampaně. Ale předběžně při počtu deseti hráčů bude cenou pro vítěze krabice KILL TEAM: FANGS OF ULFRICH (či výhercem zvolená alternativa týmu ve stejné cenové relaci).

Ale také druhý a třetí hráč se můžou těšit na hodnotné ceny! S prázdnou ale neodejdou ani ostatní! Ve hře budou i vouchery na slevu 10% na jeden nákup produktů z řady Kill Team, váček na kostky s motivem Ultramariny či Death Guard, náramky, placky a další!

 

Registrace do kampaně

A proto v případě vašeho zájmu můžete zaslat vyplněný Command roster v jakémkoli formátu, ale splňující veškeré náležitosti ( viz. výše) na adresu petrdressel@gmail.com, do středy 12. září! A od středy 12. září po zaplacení registračního poplatku 250 Kč můžete směle začít hrát, vyhrávat a aspirovat na post prvního šampiona nového Kill Teamu v Tolarii!

(Po domluvě je možné odevzdat command roster či zaplatit registraci později, ale berte to pouze jako krajní řešení!)

 

Command roster a datacards ke stažení zde: https://warhammer40000.com/wp-content/uploads/sites/2/2018/08/Datacards-and-Rosters.pdf

 

 
na začátek