Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi společností Tolarie s.r.o., IČO: 02037181 DIČ:CZ02037181, se sídlem Labská 13, 530 02 Pardubice (dále jen „prodávající“), a kupujícími (dále jen „zákazník“ nebo „kupující“) při nákupu zboží prostřednictvím internetového obchodu Tolarie.cz.

1.2. Prodávající je plátcem DPH.

1.3. Kupujícím může být fyzická osoba jakožto spotřebitel, podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba.

1.4. Kromě internetového obchodu https://www.tolarie.cz/ prodávající také provozuje jednu či více prodejen, jejichž provozní doby a adresy jsou uvedeny v sekci https://www.tolarie.cz/kontakt/.

1.5. Kupující odesláním objednávky stvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami.

 

2. Stav kusových karet

2.1. Kusové karty nabízené v internetovém obchodě Tolarie.cz jsou v anglickém jazyce a ve stavu mint/nearmint, pokud není uvedeno jinak.

2.2. Karty v jiném, než anglickém jazyce jsou označeny ikonou „non-English“ nebo konkrétním jazykem v závorce.

3.3. Stav karet se posuzuje dle následující klasifikace:

  • MINT/NEARMINT (M/NM): Karta ve výborném stavu, často ihned po vybalení uložena do obalu.

  • EXCELLENT (EX): Drobné poškození, neviditelné na první pohled.

  • GOOD (GD): Viditelné menší poškození (např. odřeniny, drobné škrábance).

  • LIGHTLY PLAYED (LP): Větší opotřebení, odřené hrany či škrábance.

  • PLAYED (PL): Výrazné poškození (ohyb, velké škrábance, obtažená černá linka fixem).

  • HEAVILY PLAYED (HP): Výrazné mechanické poškození, nevhodné pro turnajové hraní.

  • SPECIALITY: Podepsané karty („signed“), karty s razítkem („stamped“).

 

3. Uzavření kupní smlouvy

3.1. Pro provedení objednávky a tím pádem uzavření návrhu kupní smlouvy je nutná registrace s uvedením kontaktních a dodacích údajů.

3.2. Zboží nabízené v internetovém obchodě je návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou). Vytvořením objednávky prostřednictvím objednávkového formuláře kupující činí závaznou nabídku na uzavření kupní smlouvy. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká potvrzením přijetí objednávky, které je kupujícímu zasláno elektronickou poštou. Vzniklou kupní smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

3.3. Dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, je prodávající povinen u vystaveného dokladu prokázat věrohodnost původu, neporušenost jeho obsahu a jeho čitelnost. Obsah daňového dokladu v listinné i v elektronické podobě musí zůstat od doby jeho vystavení po ukončení lhůty pro jeho uchování nezměněn. Z tohoto důvodu nelze na již vystaveném daňovém dokladu měnit údaje odběratele. Po zadání těchto údajů do systému ze strany kupujícího již nemůže dojít k jejich další editaci. Pokud kupující nesdělí v rámci obchodní transakce dodavateli své DIČ, má se za to, že při pořízení plnění vystupuje jako fyzická či právnická osoba nepovinná k dani.

3.4. Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva kupujícího. Takové zboží splňuje podmínky darovací smlouvy a řídí se právními předpisy pro darovací smlouvu. Darovací smlouva je mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem v rámci 14denní odstupní lhůtě, je kupující povinen poskytnuté dárky prodávajícímu vrátit společně se zakoupeným zbožím.

3.5. Objednávka je závazná po jejím potvrzení prodávajícím.

3.6. Minimální cena objednávky pro zaslání poštou je 200 Kč bez poštovného.

3.7. Ceny jednotlivých kusových karet nejsou závazné, Tolarie.cz si vyhrazuje právo objednávku zrušit.

3.8. U objednávek nad čtyři kusy stejné karty MtG si Tolarie.cz vyhrazuje právo snížit objednaný počet na čtyři kusy.

3.9. Ceny zboží nabízeného prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího jsou uvedeny včetně DPH.

 

4. Právo na odstoupení od smlouvy

4.1. Objednávku lze zrušit do jejího potvrzení prodávajícím bez udání důvodu.

4.2. Pokud je kupní smlouva uzavřena prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího, má spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 OZ právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

4.3. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedeném v předchozím odstavci. Kupující od kupní smlouvy může odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí prodávajícímu, a to elektronickou poštou na emailovou adresu info@tolariecz. Při odstoupení je pro urychlení komunikace vhodné uvést číslo objednávky, datum nákupu a případně číslo bankovního účtu pro vrácení peněz.

4.4. potřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží musí prodávajícímu vrátit vše, co na základě dané smlouvy získal, tj. včetně např. dárků. Vrácené zboží musí být nepoškozené a nejevit známky opotřebení.

4.5. Pokud zákazník neuhradí objednávku do tří dnů, objednávka může být stornována.

 

5. Dodání zboží

5.1. Využíváme služeb společností Zásilkovna nebo Balíkovna a poštovné je stanoveno následovně:

  • Pouze kusové karty s platbou bankovním převodem89 Kč

  • Pouze kusové karty s dobírkou139 Kč

  • Ostatní produkty a kusové karty s platbou bankovním převodem109 Kč

  • Ostatní produkty a kusové karty s dobírkou159 Kč

5.2. Při osobním odběru na prodejně se poštovné neúčtuje.

5.3. Objednávky jsou vyřizovány do jednoho pracovního dne, pokud je zboží skladem.

5.4. Dodací lhůta přepravcem je 1–5 pracovních dnů.

5.5. Zásilky do zahraničí nezasíláme, s výjimkou Slovenska po individuální domluvě.

 

6. Převzetí zboží

6.1. Zákazník je povinen zkontrolovat zásilku při převzetí.

6.2. V případě poškození zásilky je nutné vyhotovit protokol s dopravcem.

6.3. Podpisem dodacího listu zákazník potvrzuje převzetí nepoškozeného zboží.

6.4. Osobní odběr je možný během otevírací doby, zboží je rezervováno po dobu 5 pracovních dnů.

 

7. Reklamace

7.1. V případě, že kupující objeví na zakoupeném zboží vadu, která nebyla způsobena nevhodným používáním výrobku, má po dobu trvání záruční doby právo na uplatnění reklamace. Záruční doba je dvacet čtyři měsíců pro nové zboží a dvanáct měsíců pro použité zboží.

7.2. Reklamaci může kupující podat elektronickou poštou na emailovou adresu prodávajícího info@tolarie.cz. Při uplatnění reklamace by měl prodávajícímu uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Pro urychlení komunikace je vhodné uvést číslo objednávky. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi).

7.3. Lhůta pro vyřízení reklamace se počítá od okamžiku uplatnění (oznámení) reklamace. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dní, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

7.4. V případě, že je k rozhodnutí o reklamaci potřebné odborné posouzení, sdělí prodávající kupujícímu adresu, na kterou kupující doručí reklamované zboží. Po posouzení vyrozumí zákazníka o způsobu vyřízení reklamace.

7.5.  Nemůže-li prodávající odstranit vadu zboží, může kupující požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo od smlouvy odstoupit.

7.6. Kupující je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu poté, co vady zjistil.

7.7. Záruční doba je určena pouze pro spotřebitele a nevztahuje se pro nákupy, kdy je kupujících podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba.

 

 8. Řešení sporů

8.1. Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

8.2. Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

8.3. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

8.4. Dozor nad dodržováním povinnosti podle zákona o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb.) vykonává Česká obchodní inspekce.

8.5. Kupující může při řešení sporů z kupní smlouvy využít též platformu nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.

 

9. Ochrana osobních údajů

9.1. Správce osobních údajů: Tolarie s.r.o., IČO: 02037181, Labská 13, 530 02 Pardubice.

9.2. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem:

  • Plnění smlouvy (zpracování objednávek).

  • Vedení účetnictví (fakturační údaje).

  • Zasílání marketingových sdělení (pouze se souhlasem).

9.3. Osobní údaje jsou zabezpečeny v souladu s GDPR.

9.4. Osobní údaje mohou být sdíleny s důvěryhodnými zpracovateli (např. poskytovatelé platebních služeb, marketingové platformy jako Google a Facebook).

9.5. Zákazník má právo na:

  • Přístup ke svým údajům.

  • Opravu nebo výmaz údajů.

  • Omezení zpracování nebo přenos údajů.

  • Podání stížnosti u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

 9.6. Cookies jsou využívány pro měření návštěvnosti a cílení reklamy.

 

10. Závěrečná ustanovení

10.1. Tyto obchodní podmínky se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

10.2. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit.

Poslední aktualizace: 5. března 2025.

na začátek